absurdlife

باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم … ”

 
 

آيکـُن هاي ِ
دختر پاستیلی



نظرات شما عزیزان:

ادمین خسسسسته
ساعت5:33---30 تير 1392
قربون محبتت. ممنون که سر میزنی. بازم بیا آپم

مسعود
ساعت2:39---30 تير 1392
سلام ابجی گلم مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی ب وبت سر زدم و مطالب اخیرت رو خوندم بسیارزیبا بود من ک حسابی لذت بردم ولی چرا منو لینک نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازم بهم سر بزن منتظر حضور گرمت دروبم هستم فعلابای

ادمین خسسسسته
ساعت21:28---26 تير 1392
سلام. ممنون که نبودم به وبم سر میزدی زهرا خانومه گل
وب خوبی داری . ما با هم تبادل لینک نکردیم؟


عاطفه
ساعت14:13---21 تير 1392
سلام عزیزم! مرسی که به وبم سر زدی! خیییییییییییییییییییلی خوشحالم کردی بازم بهم سر بزن. لینکت کردم زهرا جان... لینکم کن
میشه یه پیشنهاد بدم؟ سایز عکس هاتو یکم کوچیک کن مخصوصا عکسایی که کیفیتش بده...
اگه وبت عاشقانه س توی سایت آوازک قالب های خیلی قشنگی پیدا میکنی که یکی از یکی بهتره... فعلا


hasti
ساعت1:30---19 تير 1392
سلام ابجی قشنگم .وبلاگ زیبایی داری من تورو بااسم وبت لینکیدم تو هم منو بااسم خنده بازار بلینک وبعد بهم خبر بده مرسی فدات..

شاهین
ساعت10:19---17 تير 1392
وبلاگ قشنگی داری ابجی زهرا با اجازت از چنتا از مطالب تو فیس استفاده کردم مرسی فدات
پاسخ:ok azizam ,nazare lotfete dadashai


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,ساعت 1:3 توسط zahra&sayna| |


Power By: LoxBlog.Com