absurdlife

 

 

 

 

 

بودا به دهی سفر کرد . زنی که مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد . بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد . کدخدای دهکده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : «این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید » بودا به کدخدا گفت : « یکی از دستانت را به من بده» کدخدا تعجب کرد و یکی از دستانش را در دستان بودا گذاشت . آنگاه بودا گفت : «حالا کف بزن» کدخدا بیشتر تعجب کرد و گفت: « هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند»
بودا لبخندی زد و پاسخ داد : «هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند . بنابراین مردان و پول‌هایشان است که از این زن، زنی هرزه ساخته‌اند .»

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت18:44---1 مرداد 1392


hamed
ساعت13:31---1 مرداد 1392
ممنون كه به وبلاگم سرزدى شماهم وب قشنگ نه عااااااااالى دارى

مسعود
ساعت13:13---29 خرداد 1392
سلام ابجی جونم مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی من شمارو لینک کرده بودم قبلا ولی ظاهرا شما منو لینک نکردی بازم بهم سر بزن منتظرحضور گرمت و پست های بعدیت هستم فعلابای
پاسخ:azizam man mikham linket konam vali nmitonam engar moshkeli hast


mohanna
ساعت14:41---14 خرداد 1392
آپم...شايد واسه آخرين بار
پاسخ:چرا اخرین بار گلم؟؟؟؟؟


hamid
ساعت16:36---11 خرداد 1392
سلامی به گرمی آفتاب و لطافت باران

خریدار ناز نگاه و نظرهای خوب شما بودم دوست عزیزم

ممنون از لطفت که بهم سر میزنی و بنده رو هم به وبلاگ دوست داشتنی خودت می کشانی و منو جذب پست های قشنگت میکنی لذت بردم

ارزو دارم همیــشه خدا موفق و سر بلند و پیروز باشی

پاسخ:hamid jan azizam kheili khoshhal shodam k behem sar zadi mamnooooooooooon dadasham....manam baraye u arezoye salamati o khosh bakhti mikonam fadat sham...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,ساعت 10:13 توسط zahra&sayna| |


Power By: LoxBlog.Com